Regeneracja wtrysków i czyszczenie wtryskiwaczy

Nasza firma świadczy usługi w zakresie skupu, sprzedaży, czyszczenia i regeneracji wtryskiwaczy będących głównym elementem wykonawczym systemu common rail.
Zajmujemy się tylko tą wąską dziedziną, aby nasze usługi stały na najwyższym poziomie.
W CERKA SERWIS za przyzwoitą cenę otrzymasz perfekcyjną usługę, z której będziesz na pewno zadowolony.

Naszą ofertę wzbogaciliśmy o usługę demontażu zapieczonych wtryskiwaczy z samochodów z silnikiem 2.0 dCi i 2.0 Cdti. Przy użyciu innych przystawek do prasy możemy wyciągnąć wtryskiwacz z każdego innego auta. Tylko doświadczenie i użycie odpowiednich narzędzi gwarantuje poprawny demontaż bez uszkodzenia pokrywy zaworowej bądź też głowicy. Zdemontujemy nawet najbardziej zapieczony/ skorodowany wtryskiwacz. Usługa obejmuje również demontaż podkładki termicznej, obróbkę powierzchni gniazda głowicy oraz montaż urządzenia. Możliwość dojazdu po auto naszą lawetą w przystępnej cenie. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy.

Kiedy warto się do nas zgłosić?

Kontakt będzie z pewnością niezbędny w momencie, w którym zauważą Państwo problemy w pracy silnika, takie jak nierówne funkcjonowanie, obniżenie się mocy czy utrudniony rozruch. Zdecydowanie należy skorzystać z pomocy specjalistów również wtedy, kiedy zapali się specjalna kontrolka check engine bądź świec żarowych.

Ważna jest szybka reakcja, po to by zapobiec następstwom wynikającym z postępującej awarii wtryskiwacza.

W trakcie czyszczenia i regeneracji wtrysku niezbędne jest zachowanie czystości. Naszą pracę wykonujemy w specjalnym CleanRoomie, pamiętając o tym, że wiele użytkowanych przez nas urządzeń pomiarowych charakteryzuje się dużą czułością na zmiany temperatury oraz wszelkie zanieczyszczenia. Poniżej mogą Państwo zapoznać się z poszczególnymi czynnościami, które wykonujemy w ramach realizowanych usług. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu.

Krok po kroku-czyli jak naprawa wtryskiwaczy wygląda w praktyce:

  1. Odbiór przesyłki
  2. Wstępne czyszczenie i test na próbniku
  3. Sprawdzanie parametrów urządzenia na maszynie Diesel Tech oraz sporządzenie pierwszego protokołu
  4. Kontakt telefoniczny z właścicielem (przedstawienie wariantów naprawy)
  5. Rozkręcenie wtryskiwacza na części pierwsze
  6. Mycie poszczególnych części ultradźwiękami
  7. Weryfikacja poszczególnych części pod mikroskopem stereoskopowym, pomiar mikrometryczny
  8. Naprawa według technologii producenta, regulacja odbywa się przy użyciu najnowszej 3 fazy naprawy wtryskiwaczy.
  9. Test z wydrukiem z najnowszego urządzenia firmy BOSCH EPS 205
  10. Zabezpieczenie, zamknięcie hermetyczne, z dołączoną kartą gwarancyjną i wydrukiem, wysyłka kurierem UPS

Modele naprawianych wtryskiwaczy:

Diesel

Pompy wtryskowe BOSCH:

  • rotacyjne VE
  • rotacyjne VE/EDC
  • rzędowe

Pompy wtryskowe LUCAS

Common Rail

Wtryskiwacze BOSCH zastosowane w autach:

  • Alfa Romeo- 1.9 / 2.4 JTD
  • Audi- 2.7 / 3.0 / 4.2 TDI
  • BMW- 1.6 / 1.8 / 2.0 / 2.5 / 3.0 / 3.5 / 4.0 / 5.0 D
  • Citroen- 1.4 / 1.6 / 2.0 / 2.8 HDI
  • Chrysler- 2.5 / 2.8 CRD
  • Fiat- 1.3 / 1.6 / 1.9 / 2.0 / 2.3 / 2.8 JTD Multijet
  • Ford- 1.6 TDCI
  • Honda- 2.2 CTDI
  • Hyundai- 1.5 / 2.0 / 2.5 CRDI
  • Kia- 1.6/ 2.0 CRDI
  • Land Rover- 2.2 / 2.4 TD4
  • Mercedes- 1.7/1.8/2.1/2.2/2.7/3.0/4.0 CDI
  • Opel- 1.3/1.7/1.9/2.0/2.3 CDTI
  • Peugeot- 1.4/1.6/2.0 HDI
  • Renault- 1.9/2.0/2.2/2.5/3.0 DCI
  • Saab- 1.9 TiD
  • Suzuki-2.0 HDI
  • Toyota -1.4 D4D
  • Volvo- 2.4D
  • Volkswagen- 2.0/3.0 TDI


Części DELPHI zastosowane w autach:

  • Ford 2.0/ 2.2 / 2.4 TDCI
  • Nissan 1.5 DCI
  • Peugeot 2.0 HDI
  • Renault 1.5 DCI


Części DENSO zastosowane w autach:

  • Ford 2.2 TDCI
  • Mazda 2.0 CTID
  • Nissan 2.2 / 2.5 DCI
  • Opel 3.0 DCI
  • Peugeot 2.2 HDI
  • Renault 3.0 DCI
  • Saab 3.0 TID
  • Toyota 2.0/ 2.2/ D4D


Części SIEMENS/CONTINENTAL zastosowane w autach:

  • Audi 1.6/2.0 TDI
  • Ford 1.6/1.8 TDCI
  • Peugeot 1.4/1.6/2.0 HDI
  • Renault 1.5 DCI


Pompowtryskiwacze:

Grupa Volkwagena 1.9 TDI